Schaatsbaan in Benidorm

Voor alle informatie die u kwijt wilt of zoekt over attracties in Benidorm en omgeving
Plaats reactie
Bobby
Berichten: 400
Lid geworden op: 29-05-2007 23:36

Schaatsbaan in Benidorm

Bericht door Bobby » 16-06-2008 12:22

Ice World Benidorm

Benidorm is sinds kort een attractie rijker. Onlangs opende 'Ice World' zijn deuren.'Ice World' is een overdekte kunstijsbaan van 400 vierkante meter die het gehele jaar door geopend is. Voor een drankje en een snack kunt u terecht in het cafetaria. Schaatsen is niet alleen leuk en een heerlijke manier van ontspannen, het is ook gezond want u bent lekker in beweging. De entreeprijs bedraagt € 7,50 voor twee uur inclusief het huren van de schaatsen. Dagelijks geopend van 11 tot 23 uur. Op zaterdagochtend tussen 9 en 11 uur is de baan alleen toegankelijk voor kinderen onder de 10 jaar. U vindt 'Ice World' aan de Avenida de Europa op de begane grond van het commercieel centrum La Noria. Voor meer informatie, groepsreserveringen etc. kunt u bellen naar 965 858 312
Leef nu want je leeft maar één keer.

Gast

Bericht door Gast » 16-06-2008 13:37

Nou Stavros, als ik weer kom naar Benidorm eind september, gaan wij samen wel een baantje trekken.

Groetjes,
Rachel :-D

Bobby
Berichten: 400
Lid geworden op: 29-05-2007 23:36

Zonder chocomelk ben ik er niet op te krijgen

Bericht door Bobby » 16-06-2008 19:21

Heel graag Rachel, maar zonder chocomelk ben ik er niet op te krijgen.
Dat hoort er toch gewoon bij , niet ?

Anders gaan we wel eerst even gezellig naar de supermarkt en kopen daar een paar flessen chocomelk.

We maken er wel iets van.
Doei
G.Stavros
Leef nu want je leeft maar één keer.

Plaats reactie