Café de Boekanier ?

Voor alle informatie die u kwijt wilt of zoekt over bars en pubs in Benidorm.
Plaats reactie
ron
Berichten: 2
Lid geworden op: 17-01-2008 10:36

Café de Boekanier ?

Bericht door ron » 17-01-2008 11:04

Van Ron,aan iedereen.
Was pasgeleden weer eens in Benidorm en mistte cafe De Boekenier.Kan iemand mij vertellen,waar zij naartoe zijn gegaan?
Het betroffen cafe lag tegenover v.d.Hamreizen.

Johan van Velden
Berichten: 22
Lid geworden op: 10-01-2008 18:28

Boekanier Benidorm

Bericht door Johan van Velden » 19-01-2008 05:56

Beste Ron, door verschillende omstandigheden is de boekanier nu niet meer de boekanier.
Waar Sjors met familie zich nu bevinden,daar kan ik helaas geen antwoord op geven,omdat ik het niet weet.
Wel heb ik bemerkt dat Sjors op dit forum ook ingeschreven staat. Misschien zal hij zelf wel eens op je berichtje antwoorden.
Gegroet
Jo
enjoy every day , it could be your last one

ron
Berichten: 2
Lid geworden op: 17-01-2008 10:36

de boekanier.

Bericht door ron » 19-01-2008 10:55

Hallo Johan,
Heb je reactie gelezen en daarvoor mijn dank. Blijf dus rustig afwachten.
groetjes, Ron.

Toon
Berichten: 2
Lid geworden op: 21-01-2008 09:26

Bericht door Toon » 27-01-2008 08:42

Johan,

Kijk ook eens op het **GEKNIPT**. Daar staat voldoende over de Boekanier. Of het de waarheid is dat moet jezelf maar beoordelen.

Toon
Groetjes Toon

Gast

Bericht door Gast » 27-01-2008 16:58

Toon schreef:Johan,

Kijk ook eens op het **GEKNIPT**. Daar staat voldoende over de Boekanier. Of het de waarheid is dat moet jezelf maar beoordelen.

Toon

Beste Toon.
Wij hebben uw berichtje een beetje gewijzigd en willen nog het volgende mededelen.
Of al die berichten op de door u genoemde site waarvan wij de naam verwijderd hebben, betreffende de Boekanier, wel de waarheid spreken, staat hier na het lezen van de berichten in twijfel. Wij willen ons hier niet bezig houden met links naar eventueel onware verhalen waardoor we, wie weet , ook nog ruzie kunnen krijgen met de eigenaar van de Boekanier over het laten doorgaan van onware verhalen op BenidormInfo.
Verhaaltjes van "horen zeggen, gekregen uit eerst hand , uit een betrouwbare bron , roddels" enz...enz... zijn hier helaas niet welkom. Wij willen dit forum netjes houden van evt.leugens , fantasie en twijfelachtige verhaaltjes, zoals ook het afkraken van mensen , kroegen, bars, hotels,restaurants en andere bedrijven.
Alvast bedankt voor uw begrip.
Rachel

sjors/boekanier
Berichten: 2
Lid geworden op: 26-12-2007 00:24

Bericht door sjors/boekanier » 09-02-2008 15:01

hallo, alles gezond hier en nog steeds aanwezig in benidorm, hoewel ik al in nederland, duitsland, engeland, ergens anders in spanje zou zitten, wat een aantal mensen wel zouden willen, vertoeffen WIJ nog steeds in volle gezondheid in benidorm.
zijn druk bezig achter de schermen en bezig met nieuwe zaak.

ron bedankt voor de intresse kan je ff niet plaatsen weet dat je uit hoorn of omgeveing komt maar verder niet.

groetjes sjors en familie

Tyger
Berichten: 20
Lid geworden op: 22-01-2008 18:56

Bericht door Tyger » 09-02-2008 15:51

Hoi,
Je zit in \benidorm, heb je nog een harde werker nodig?
Mail me anders even prive.

Groet.

Gast

Bericht door Gast » 10-02-2008 21:39

sjors/boekanier schreef:hallo, alles gezond hier en nog steeds aanwezig in benidorm, hoewel ik al in nederland, duitsland, engeland, ergens anders in spanje zou zitten, wat een aantal mensen wel zouden willen, vertoeffen WIJ nog steeds in volle gezondheid in benidorm.
zijn druk bezig achter de schermen en bezig met nieuwe zaak.

ron bedankt voor de intresse kan je ff niet plaatsen weet dat je uit hoorn of omgeveing komt maar verder niet.

groetjes sjors en familie
Hallo Sjors.

Leuk je weer eens te horen. Ben blij voor je dat je weer druk bent met een nieuwe zaak. Ik hoop van harte dat het lukt. Mocht je wat hebben laat het mij weten dan kan ik je weer eens bezoeken als ik in Mei weer kom. Doe de groetjes ook aan Petra en je kinderen.

Groetjes,
Marian

Plaats reactie