Mosselen

Vind hier de menukaart van het Eetcafé de "Sausage-Hut-Benidorm" - Finden Sie hier die menukarte der Sausage-Hut - Find here the menu Card of the Sausage-hut
Plaats reactie
De Benelux Benidorm
El Jefe
Berichten: 311
Lid geworden op: 25-01-2009 13:41

Mosselen

Bericht door De Benelux Benidorm » 18-06-2011 18:59

Er was al regelmatig vraag naar of ik dan ook mosselen in mijn menukaart opneem.
Antwoord :
Wij willen graag mosselen in onze menukaart opnemen als deze tenminste betaalbaar zijn.
Verkrijgbaar vanaf midden september en alle navolgende maanden die de letter "R" in hun naam dragen.
Vermoedelijk ook alleen voor mensen die gereserveerd hebben.
Jullie horen daar zeker nog meer over.
Groeten
Bobby

De Benelux Benidorm
El Jefe
Berichten: 311
Lid geworden op: 25-01-2009 13:41

De msselen zijn binnen

Bericht door De Benelux Benidorm » 28-07-2011 15:19

Extra de hele nacht in de zee rondgezwommen en van clip naar clip om de mosselen van hun bank af te halen....nee hoor !!!
Maar we hebben wellicht de lekkerste mosselen aan de Costa Blanca en groot zijn ze ook nog.
Uit Galicia komen ze vandaan en ze zijn verukkelijk goed van smaak.

Per persoon en voor een prijs van € 13,90 krijgt een ieder die mosselen besteld maar liefst 1,5 kg.mosselen op zijn bord. Nou als dat maar geen koopje is...!

Bestellingen, zoals eerder al vermeld, moeten voor donderdagavond binnen zijn zodat wij de schelpdiertjes vers van de vismarkt kunnen halen op vrijdagmorgen. Dan moeten ze nog ontbaard worden en een beetje op hooglans gebracht worden en tegen 19:00 staan ze daan vers gemaakt op tafel.
Dat is smullen zeg........En ja,ik zit dan ook aan tafel als de kokkin tenminste een paar kilotjes meer meegebracht heeft.

Wees wel op tijd met de reservering, want vol is vol.
S M U L L E N in de S A U S A G E - H U T is het beste wat je kan overkomen tijdens je vakantie. Dus waar wacht je op ???

Groeten...Bobby & team
Afbeelding

gdo
Berichten: 1
Lid geworden op: 14-10-2011 17:56

Bericht door gdo » 14-10-2011 18:10

Ik was in Benidorm(3 tot 10 okt 2011) en heb in de Sausage-hut , lekkere mosselen gegeten met een heerlijk fris pintje (saint Miguel) en een paar keer een lekker en heerlijk kannetje koffie met appeltaart ,

De Benelux Benidorm
El Jefe
Berichten: 311
Lid geworden op: 25-01-2009 13:41

Bericht door De Benelux Benidorm » 15-10-2011 12:45

Dank je wel GDO uit Brugge. De mosselen zijn idd. een renner op dit moment. We zijn er heel blij mee dat de mosselaangelegenheid zo goed loopt.
Ondertussen hebben wij, behalve op zondag, elke dag mosselen. Moeten wel 1 dag voordien besteld worden zodat wij ze vers van de mosselbanken kunnen gaan plukken. (grapje) We halen ze wel vers van de vismarkt.
Bedankt voor het positieve berichtje en graag tot een volgende keer in de Sausage-hut-De Benelux.
Bobby & Arda

Kok
Berichten: 241
Lid geworden op: 01-10-2007 19:35

Mosselen.

Bericht door Kok » 15-10-2011 15:00

Ehhhh Bobby..... je zegt dat ze €13.90 zijn, maar op je BORD staat een héél andere prijs.... :shock:
Fiesta is echt een feest! 14 rijuren naar huis

De Benelux Benidorm
El Jefe
Berichten: 311
Lid geworden op: 25-01-2009 13:41

Bericht door De Benelux Benidorm » 16-10-2011 00:12

Dat bord is oud Kok. Ik ga met de tijd mee. Jammer dat je bent blijven hangen...Maar voor jou zal ik morgen, of dan, een nieuw bordje maken, een fototje maken, en het hier opnieuw plaatsen.

Hoop het gaat je goed
Groeten.....Bobby

Kok
Berichten: 241
Lid geworden op: 01-10-2007 19:35

Oud of nieuw

Bericht door Kok » 16-10-2011 00:21

Afbeelding
Fiesta is echt een feest! 14 rijuren naar huis

De Benelux Benidorm
El Jefe
Berichten: 311
Lid geworden op: 25-01-2009 13:41

Gedaan met de mosselen !!!!

Bericht door De Benelux Benidorm » 14-05-2012 17:17

Zoals het iedereen wel zal weten zijn de mosselen het beste in de maanden met een "R" in de naam. De maanden mei,juni,july en augustus horen daar helaas niet bij. Daarom hebben wij dus nu ook een MosselPause ingelegd van 4 maanden.
Vanaf september, we weten nog niet precies wanneer, zullen wij het seizoen weer gaan openen met een groot mosselfeest.

Aan alle mosselgenieters van het agelopen jaar willen wij ons van harte bedanken en zien jullie graag terug vanaf september. Hou het forum in de gaten en verpas het begin niet van ons mosselfeest....

groeten.
Bobby & Arda

Plaats reactie