Sausage-hut zonder elektriciteit.

Voor al uw diskussie´s - Für alle Diskutionen - For all discussions
Plaats reactie
De Benelux Benidorm
El Jefe
Berichten: 311
Lid geworden op: 25-01-2009 13:41

Sausage-hut zonder elektriciteit.

Bericht door De Benelux Benidorm » 22-06-2011 13:43

Eviva España !!!!

Gisteren morgen, 10:20 , heel de sausage-hut zonder elektriciteit.
Ik loop naar de elektriciteitskast, maar alles is aan. Dacht dan maar dat er een algemene stroomuitval zou zijn maar alle geburen hadden wel elektriciteit. Ik beldde dan maar Iberdrola om te weten wat er aan de hand is. Bleek dat een voor voor voor voorganger van onze zaak een rekening van 128,- over het hoofd gezien , of daadwerkelijk niet betaald had. Die rekening dateerd terug van Augustus 2008.
In Spanje is het namelijk zo dat een navolger van een pand dan voor die kosten moet opkomen.
Maar wat het ergste is, niemand van Iberdrola verwittigt of informeerd ons voordien over die oude rekening. Ze komen gewoon naar het gebouw en sluiten de elektriciteit af zonder ook maar eventjes naar binnen te komen om het te melden.
Je mag er dan zelf achteraan gaan om uit te zoeken waarom je geen elektriciteit meer hebt.
Wat is dat toch een K.. bedrijf die Iberdrola.
Nu hebben wij natuurlijk alle diepvriezers vol zitten en dreigen deze te ontdooien. Maar niet getreurd zegt Iberdrola, als je nu direkt gaat betalen dan komt er binnen de 24 uren iemand die de elektriciteit weer inschakeld. Wij hebben dus maar die vreemde rekening over 128,- betaald en zie daar, 23 uren na het afsluiten, ging opeens het licht weer aan.
De schade die we geleden hebben is nu enorm : Een hele dag verdienstuitval , diepvriezersinhoud gedeeltelijk ontdooid.
Dus nu moeten we maar gerechtelijk tegen Iberdrola voorgaan en vermoedelijk lopen we daarbij ook nog tegen een harde muur.

Het is gewoon rot dat Iberdrola voordien niet informeerd over een openstaande rekening die nog niet eens van ons was, en terugdateerd van 2008, waarvan wij nu ook nog mochten horen dat de persoon in kwestie, de rekeninghouder dus (een Spanjaard) voor ca.1/2 jaar gerstorven is.

Maar..........De Sausage-Hut staat nu weer onder stroom en kan gezellig doorgaan. Over alle andere resultaten hou ik jullie nog wel op de hoogte.
Groeten uit de Sausag-Hut.
Bobby

Plaats reactie