Snack time , Casa de crepes of zoiets...Albir

Voor alle informatie die u kwijt wilt of zoekt over snackbars en restaurants in Benidorm
Plaats reactie
Kok
Berichten: 241
Lid geworden op: 01-10-2007 19:35

Snack time , Casa de crepes of zoiets...Albir

Bericht door Kok » 21-06-2008 20:01

Dit (pannekoeken)restaurant en snackbar al een paar jaar voorbijgereden zonder er acht op te slaan,
omdat we eigenlijk altijd naar onze vrienden daar in dorp gaan.

Nu kwam het vorige week zo uit, dat we voor het shoppen bij de Mendoza aldaar een gezonde wandeling aan het maken waren
en daar voorbij liepen.

Was etenstijd, dus zomaar eens naar binnen gelopen en allebei een dagmenu besteld.
Wij waren aangenaam verrast door kwan-/kwaliteit en zeker door de prijs!

Wat ons betreft, hoort dit restaurant zeker op de favorieten/tiplijst op dit forum.
Snack time
Av. de Albir 147 Albir.
Dinsdag gesloten.

Eetze.
Fiesta is echt een feest! 14 rijuren naar huis

desireew
Berichten: 4
Lid geworden op: 11-06-2008 11:29

Bericht door desireew » 31-07-2008 19:17

Helemaal mee eens.
Leuke mensen staan daar in.

Bobby
Berichten: 400
Lid geworden op: 29-05-2007 23:36

geplaatst

Bericht door Bobby » 02-08-2008 16:28

Hallo iedereen ,

heb de snackbar "Snack Time" te Albir nu ook geplaatst in de restaurantenlijst.

Groetjes
G.Stavros
Leef nu want je leeft maar één keer.

jessie
Berichten: 9
Lid geworden op: 17-09-2009 11:22

Casa Crepes

Bericht door jessie » 17-09-2009 11:31

ieder zijn mening maar als je een keer met voedselvergiftiging in je bed ligt eigen keuze.

De Benelux Benidorm
El Jefe
Berichten: 311
Lid geworden op: 25-01-2009 13:41

Bericht door De Benelux Benidorm » 18-09-2009 01:46

Nou Jessie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik persoonlijk die tent of de baas van crepes Albir niet ken en er ook nog nooit geweest ben. Ik weet wel waar het is en ben er ook al vaker aan voorbij gereden.
Maar nu kom jij hier over de brug met een heel angstaanjagend verhaaltje over de baas van de crepes.
Het kan inderdaad zijn dat het klopt wat je hier geschreven hebt maar het klinkt eerlijk gezegd meer naar een persoonlijke afrekening tussen jou en de crepes-baas.
Wij houden er niet van om direkt berichten te gaan veranderen en/of te verwijderen,daarvoor bestaan er al genoeg andere forums die dat wel doen en wij willen ook niet dat er door het ene of andere (waar of onjuist verhaal) een ruzieachtige diskussie kan ontstaan op ons forum. Wij willen je daarom vriendelijk verzoeken je eigen geschreven tekst een beetje bij te werken en het forum een beetje rein te houden van beledigingen,verwijten,beschuldigingen enz...enz...
Indien je het niet wenst te veranderen,zo zullen wij het voor je doen. Daardoor kan het ook gebeuren dat je bericht gedeeltelijk of zelfs helemaal verwijderd word .
Houd dit forum mooi en netjes
Seba

Charly
Berichten: 23
Lid geworden op: 23-01-2008 22:57

Niet lang wachten Seba

Bericht door Charly » 18-09-2009 11:47

Hoi Seba, :twisted:
ook al is het heel rustig maar het is een pracht van een forum. Heel veel info over alles en nog wat en geen gezeik zo als op vele andere forums.
Laat je dit niet stuk maken door zulke berichten van Jessie.
Ik wil je aanraden dit bericht op de snelste wijze te verwijderen. Het is gewoon gift voor deze mooie site.
regards
charly

Ton (Flying Dutchman)
Berichten: 56
Lid geworden op: 03-10-2007 17:22

Moddergooien

Bericht door Ton (Flying Dutchman) » 18-09-2009 12:47

Aan Sebastian,

Ook ik zie dit gooien met modder in de persoonlijke sfeer van Jessie.

Rigoreus verwijderen, hier zit niemand op te wachten.


Groet, Ton
Don't ride rice.....eat it!

Gast

Bericht door Gast » 18-09-2009 13:09

Sebas.

Ook ik vind dat het bericht verwijderd moet worden. Slaat nergens op. Iedereen mag zijn of haar mening of tips geven over snackbars en restaurants, maar niet dat men het compleet gaat afkraken als je er gewerkt hebt en dat de baas slecht is of weet ik wat is. Daar hebben de mensen die iets willen weten of restaurants totaal niets aan. Dit onderwerp hoort op een baneninfospanjeprikbord.com
Het is toch de bedoeling dat men wat schrijft en tips geeft over het eten evt. prijzen positief of een beetje negatief. Zo zie ik het tenminste.

Dus verwijder het maar Sebastian.

Groetjes Marian

De Benelux Benidorm
El Jefe
Berichten: 311
Lid geworden op: 25-01-2009 13:41

Gewijzigd bericht

Bericht door De Benelux Benidorm » 18-09-2009 13:17

Helemaal met jullie eens. Heb het bericht gewijzigd.
Groetjes. Seba

Kok
Berichten: 241
Lid geworden op: 01-10-2007 19:35

Bericht door Kok » 06-10-2009 21:52

Ijzeren maag die Kok... 8)

Gewoon weer gegeten en niks weggegooid door de verkeerde uitgang van mijn ozo goddelijke lichaam. Ik heb zelfs een poosje met de eigenaar IN de keuken zitten keuvelen over het hoe en wat van het draaiend houden van een horeca gelegenheid aan de Costa.

Zeker, naar Hollandse begrippen was de keuken niet brandje, maar zeker niet goor of vuil.
Rob van SBS 6 zou hier geen sticker plakken, maar het eten is er goed, zeker voor de prijs die je ervoor betaald en ik snap ook wel dat je voor een paar miezerige Euro's niet moet verwachten dat elke saus even vers wordt klaargemaakt door een 5* chefkok.
Ik heb niet kunnen lezen wat er over deze tent werd geschreven door Jessie, maar zo tussen de antwoordregels doorlezend was het niet veel goeds.

Voedslvergiftiging kun je zelfs oplopen in tenten met een enorm aanzien in de culinaire pers, en ik spreek uit ervaring! Dus ergo.....Ik ga er in ieder geval gewoon weer eens naartoe om lekker te eten. Ik ben nu eenmaal gierig. :wink:
Fiesta is echt een feest! 14 rijuren naar huis

Plaats reactie