MOBY DICK BENIDORM

Voor alle informatie die u kwijt wilt of zoekt over snackbars en restaurants in Benidorm
Plaats reactie
Charly
Berichten: 23
Lid geworden op: 23-01-2008 22:57

MOBY DICK BENIDORM

Bericht door Charly » 15-05-2008 17:07

Afbeelding
Hallo aan iedereen.
Met toelating van de oorsprongkelijke auteur van het navolgende bericht, heb ik dit bericht van een ander forum naar hier mogen kopiëren. Dank je wel daarvoor.

Auteur: No Name (---.tilbu1.nb.home.nl)
Datum: 11-05-2008 22:15

Hallo,heb jij weleens gegeten bij Netty en Carlo van Moby Dick.
Ik zat er vorige week,en had zin in lekkere dingen dus ik bestelde twee cafe con leche met twee tosties,en die waren toch lekker en vers,het word gegarneerd,met een stukje tomaat en en lekkere frisse komkommer.
Ik kon mijn gang naar Moby Dick niet zo goed vinden,omdat ik het een beetje ver vond liggen,maar als ik zie wat je hier kan eten voor een paar euros,dan wil ik wel op mijn gemak er naar toe lopen.
Ik ben een beetje uitgekeken op de tentjes langs de boulevard,om dat ik daar nogal vaak kwam.
De menukaart,zag er veel belovend uit,dus mij zien ze daar in iedergeval.
Wat mij wel opviel van Moby Dick,is dat Netty en het personeel net zo vriendelijk zijn en behulpzaam alsof je er al jaren komt,terwijl ik normaal gesproken alleen daar maar kwam als ik weer naar huis ging,en daar op het terras op de bus stond te wachten,en dat spreekt mij aan.
Ik weet niet of het altijd zo is,maar toen ik even vroeg of ik op internet mocht,vroeg ik wat de kosten waren nadien,en het antwoord was gratis.
De eerst volgende keer dat ik weer in benidorm kom,ga ik lekker eten bij Moby Dick.
Groetjes.

En ik kan mij daarbij alleen maar aansluiten.
Ga zo door Netty en Carlo.
Groetjes. Charly & Yanka

Ton (Flying Dutchman)
Berichten: 56
Lid geworden op: 03-10-2007 17:22

Moby's Restaurante

Bericht door Ton (Flying Dutchman) » 16-05-2008 12:33

Hi@all,

Nadat wij vorig jaar September op uitnodiging (met een zeer select gezelschap van 6 personen) voor het eerst bij Moby's gegeten hebben kan ik het bericht alleen maar bevestigen.

Wij wilden graag buiten eten, dit was geen bezwaar voor Netty, dus hup, twee grote tafels naar buiten. De menukaart ziet er goed uit z.g. "Voor elk wat wils" en de kwaliteit van de door ons gekozen gerechten was zeer goed.

Het resultaat van deze gezellige avond was natuurlijk dat wij er weer een stekkie bij hadden en nog regelmatig daar gegeten hebben.

In de vooravond heen lopen is prima, krijg je lekker honger van, 's avonds laat naar huis gaat dan ook goed, alles bergaf tot aan de boulevard, dan 100 mtr. naar rechts en we zijn thuis.
Door deze wandeling is het volle gevoel ook weer minder.

Nogmaals, een bezoek aan Moby's Restaurante is aan te bevelen.

M.v.g.

Ton en Jutta
Don't ride rice.....eat it!

Gast

Bericht door Gast » 19-05-2008 23:42

Ook ik ben van de week weer een paar keer bij Moby's geweest. We hebben een taxi genomen om daar te komen en het is de moeite waard. Het was er super gezellig. Wij hebben daar uitstekend gegeten. Compliment van onze kant.
Netty en Carlo zijn erg gastvrij. Wij gaan er zeker weer heen in September.


Groetjes,

Marian :D

Bobby
Berichten: 400
Lid geworden op: 29-05-2007 23:36

Uitstekend goed gegeten

Bericht door Bobby » 24-05-2008 20:18

Ik ben er ondertussen ook een paar keer geweest en kan inderdaad bevestigen dat het eten in Moby Dick van uitstekende kwaliteit en heel lekker is.

Ook de service en gastvriendelijkheid door Carlo en Netty mogen niet verzwegen worden. Gewoon Toppie van Toppie.
Tijdens mijn bezoek vandaag aan Moby Dick was het wel een beetje aan de lawaaierige kant, maar wat verwacht je als er voetbal op het overdimensionale grote scherm uitgestraald word ?

In ieder geval echt de moeite waard om Moby een bezoekje te brengen.

Veel plezier en smakelijk eten.
G.Stavros
Leef nu want je leeft maar één keer.

simon
Berichten: 28
Lid geworden op: 16-02-2008 13:25

Top Lokatie

Bericht door simon » 26-05-2008 07:59

Ik zou zeggen , "ben je tijdens je vakantie niet in Moby Dick geweest, dan was je helemaal niet in Benidorm".

Dat zoiets nog bestaat ! Qua vriendelijkheid, qua service , qua kwaliteit ! Ik denk niet dat een ander Nederlands restaurant dit nog kan toppen in Benidorm. Alleen werd het daarna nog enorm laat en hebben we een beetje meegeholpen de koelkast leeg te drinken. Ja, en later kwam de kater maar na het overheerlijke "English breakfast" , ja dat hebben ze ook , en minstens 5 tassen koffie , waren alle alkohoolzorgen van de avond voordien weer vergeten. Wat was het toch gezellig ! Helaas zat de tijd er voor ons ook weer op en we moesten terug naar huis, maar ik weet zeker dat mijn volgend verblijf in Benidorm weer Moby Dick zal zijn. Aan Marco,Berry,Alex, Marian,Netty & Carlo,Laura en aan die gozer van Benidorm Ekspress de hartelijke groeten en dat we de volgende keer weer zo´n denderende vakantie mogen beleven. Alles was heel goed geregeld. Tot in september. Hoi, Simon & zijn bende uit Wijnegem bij Antwerpen.
Wat is Benidorm toch een mooi plekje op aarde !!!

Plaats reactie