Restaurants: mijn ervaringen

Voor alle informatie die u kwijt wilt of zoekt over snackbars en restaurants in Benidorm
Plaats reactie
spanie42
Berichten: 37
Lid geworden op: 25-11-2007 16:14

Restaurants: mijn ervaringen

Bericht door spanie42 » 24-08-2010 20:13

We waren in juni een ganse maand in Altea en hebben er een restaurant (op aanraden van vrienden die er wonen) gevonden voor paella:
El Pescador in Altea (op de dijk)
Super lekker en voor geen geld ! Een absolute aanrader.

Verder is restauarnt El Olivo in Altea (ook op de dijk) vanaf deze zomer in handen van een jong Nederlands koppel.

Restaurant La Maja in Altea (ook al op de dijk) naar Spaanse normen niet goedkoop maar zeker de moeite ! Sterk aanbevolen.

Restaurant El Buda in Albir (av. Albir 143): lekker eten, vriendelijke bediening (in Nederlands door Spanjaard) maar net iets te duur.

Restaurant Valentinos in Altea La Vella: niet erg slecht, niet erg goed ! Gewoon middelmatig. Wij gaan er in elk geval niet terug.

Restaurant Sabor (Altea, op de dijk) lekker eten aan eerlijke prijs, Nederlandse bediening, erg druk & luidruchtig, niet the place to be voor een gezellige tête-à-tête.

Restaurant Tomaco Blava (Altea, net naast infokantoor toerisme): erg betaalbaar, eerlijke keuken, perfecte bediening, zeker geen 'toeristenval'. Zeker een bezoek waard.

Hotel Villa Venicia (Benidorm stad): nieuw luxe hotel op topligging.
Stevige prijzen maar luxe alom

Volgende week vertrekken we terug ! Op ons verlanglijstje nog te bezoeken voor de 1e maal:

Restaurant Il Giardino d' Altea (Altea La Vella)

Cafe/bar/restaurant Le Terraza (Altea, langs grote weg aan fontijn).
gezellig terras met leuke bediening maar willen nu ook wel eens kennis maken met de keuken !

Natuurlijk kijk ik met belangstelling uit naar alle tips van forumers voor eten & drinken ! Omdat we nu eenmaal 'Belgische Bourgondiërs' zijn.

De Benelux Benidorm
El Jefe
Berichten: 311
Lid geworden op: 25-01-2009 13:41

Toevoeging aan Spanie42

Bericht door De Benelux Benidorm » 29-08-2010 23:54

Ik had eigenlijk ook nog een goede tip voor jullie, maar als ik zo in jullie lijstje kijk, dan waren jullie bijna alleen maar op de spaanse toer.
Niet verkeerd begrijpen....is niets mis mee.!!
Ik had nog graag de Thai op de Avd.Albir in albir er aan toegevoegd,maar die staat geloof ik ook al ergens in de restaurantlijst op het forum.
Neen.......ECHTE Thaise keuken door een Thaise kokkin en niet door zovele andere Chinesen nageaapt.
Prijsklasse is middelmatig en kwaliteit gewoonweg top.
Genieten maar. Gelegen rechts van de Snachbar Albir, ook wel Diarré-Snackbar genoemd.
Seba

Plaats reactie