cafe tegenover appartement maria victoria

Voor alle informatie die u kwijt wilt of zoekt over bars en pubs in Benidorm.
Plaats reactie
joyce26
Berichten: 2
Lid geworden op: 10-05-2008 10:17

cafe tegenover appartement maria victoria

Bericht door joyce26 » 10-05-2008 10:27

hallo wie kan mij helpen
een x aantal jaar geleden ben ik op vakantie geweest in benidorm
tegenover appartement maria victoria zat toen een cafe
daar werkten ronald en dick (dick was eigenaar als ik het goed heb) weet alleen de naam van dat cafe niet meer helaas
ik ben dus op zoek naar ronald die daar werkte in de winter is hij of was hij vrachtwagen chauffeur is er iemand die me kan helpen??
heel er bedankt joyce

Charly
Berichten: 23
Lid geworden op: 23-01-2008 22:57

Café ????

Bericht door Charly » 10-05-2008 23:12

hey Joyce26 ,
wij vertoeven regelmatig in edificio Maria Victoria te Benidorm maar heb daar tegenover nog nooit een café gezien. Er zijn wel een paar kleine winkeltjes.
Bedoel jij toch die Maria Victoria in de Calle Ibiza , of is er misschien nog een tweede M.V.?
Tot hoors
Charly

joyce26
Berichten: 2
Lid geworden op: 10-05-2008 10:17

Bericht door joyce26 » 11-05-2008 11:23

hoi nee het is echt maria victoria in benidorm er zit ook een kleine supermarkt tegenover het appartement en daarnaast zat een klein cafe ikmoet wel zeggen dat het een jaar of 10 ongeveer geleden is dat ik er geweest ben.
de persoon die ik zoek reed toendertijd in een rode jeep zn naam is ronald en heeft of had blond haar blauwe ogen redenlijk breed en dick dat is de andere persoon en volgens mij was hij de eigenaar ervan die was wat ouder en een vol postuur.
ik weet ook nog dat als we naar het strand gingen dat we dan het trappetje afgingen van het appartement en dan ging je links af langs het zwembad en dan had je rechts een padje en dan liep je zo naar het strand.
misschien is dat cafe inmiddels helemaal verdwenen het is tenslotte al heel wat jaar geleden dat ik er geweest ben.

bedankt iedergeval
joyce

Plaats reactie