Verjaardagsfeest van Arda

Hier kun ja alle events vinden die de Sausage-Hut aan te bieden heeft. - Hier finden Sie alle Veranstaltungen die die Sausage-Hut an zu bieten hat. - Find here all events from the Sausage-hut
Plaats reactie
De Benelux Benidorm
El Jefe
Berichten: 311
Lid geworden op: 25-01-2009 13:41

Verjaardagsfeest van Arda

Bericht door De Benelux Benidorm » 12-07-2011 17:46

Hoo hoo hoo ! A.s. donderdag grote verjaardagsparty voor Arda.
We gaan hem helemaal in de bloemen zetten, en het mooiste er van is : Hij weet er zelf nog niets van.......Nou als dat geen verassing wordt, dan weet ik het ook niet meer. Meer als 60 personen verwachten wij op die dag na 20:00 en we gaan er een gezellig feest van maken. Zeker weten, want het eerste vat bier gaat op huis en vanaf het tweede vat kost 1/4 liter bier maar 1 euro. Whisky mix voor 2,70 en lekkere hapjes tussendoor gegarandeerd. Bij deze is iedereen die dit berichtje gelezen heeft en zich aan de Costa Blanca bevindt, van HARTE uitgenodigd. Tot gauw in de worsten-hut.

By the way, onze Arda heeft een nieuwe liefdevolle bijnaam gekregen, en omdat hij chinees is noemen ze hem nu ook wel "Mr.WOK".....Istie niet mooi ????

Doei.
Bobby

De Benelux Benidorm
El Jefe
Berichten: 311
Lid geworden op: 25-01-2009 13:41

Wat een succes....maar helaas geen foto´s

Bericht door De Benelux Benidorm » 15-07-2011 21:18

Tjonge jonge jonge, was me dat een succes. Niet 1 enkele stoel was nog vrij. Had er niet mee gerekend dat er zoveel mensen op de uitnodiging zouden afkomen. Daarbij was alleen het bier vrij en alle andere dranken moesten betaald worden. Hapjes tussendoor hadden we in de aanbieding maar we bleven er op zitten vermits iedereen,maar dan ook iedereen gewoonweg eten ging bestellen. We hebben ons gewoon kapot gewerkt en het eigenlijke verjaardagsfeestje begon pas na 23:30 en ging nonstop door tot 03:00. Daarna was ik rijp voor een ijlandje.
Ik heb gezien dat er meerdere mensen foto´s gemaakt hebben en wil deze mensen wel erom vragen om deze hier op de site te plaatsen. jammer genoeg waren wij onverwacht zo druk in de weer dat we nog niet eens eraan gedacht hebben foto´s te maken.
Hartelijk dank aan alle bezoekers, voor de mooie avond en graag tot binnenkort in de sausage-hut.
Groetjes
Bobby,Arda & Rita

Plaats reactie